Tavataan virtuaalitapahtumassa
Alihankinta ja AlihankintaHEAT virtuaalisesti
Messut siirtyivät, mutta tänä poikkeusvuonna teollisuuden ykköstapahtuma tarjoaa kaikesta huolimatta alan toimijoille ja asiantuntijoille tärkeän virtuaalisen kohtaamispaikan. Vaikka poikkeusolojen vuoksi emme normaalissa määrin voi kohdata kasvotusten, hyvät tulokset etäyhteyksien toimivuudesta luovat vahvan uskon siihen, että myös virtuaaliset kohtaamiset merkitsevät.
Tapahtuma aukeaa 8.12. klo 8.00
Ilmoittautuminen on päättynyt
Mikä virtuaalitapahtuma?
Vuoden kolme tärkeintä päivää tarjoavat myös poikkeusvuonna paikan ylläpitää jo olemassa olevia asiakassuhteita ja luoda niitä lisää.
Virtuaalitapahtuma ei korvaa tulevaisuudessakaan perinteisiä fyysisiä messuja, mutta se mahdollistaa uudet tavat kohtaamisille tilanteessa, jossa fyysiset tapaamiset eivät ole entiseen tapaan mahdollisia.
-
- Messut sisältävät live-ohjelmaa, joka kuvataan suorana Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen live-studiosta.
- Jokainen yritys saa oman yrityssivun, missä voi esitellä tuotteita ja palveluita videoin sekä kuvin.
Haluamme toivottaa kaikki näytteilleasettajat lämpimästi tervetulleiksi tekemään yhdessä uutta!
Miten markkinoida osallistumista?
Alihankinta-virtuaalitapahtuma on meille täysin uudenlainen tapahtumakonsepti, joten halusimme tehdä markkinoinnin teille helpoksi tuottamalla valmiin materiaalipaketin markkinointivinkkeineen. Haluamme levittää tapahtuman sanomaa mahdollisimman laajalle,ja kannustamme näytteilleasettajiamme osallistumaan aktiivisesti tapahtuman markkinointiin ja viestintään.
Linkin takaa löydät:
- Valmiit materiaalit
- Vinkit ja linkit
Tutustu markkinointipakettiin jo nyt ja osallistu! Kannustamme näytteilleasettajiamme markkinoimaan osallistumistaan Alihankinta-virtuaalitapahtumaan ja jakamaan tietoa, jotta saamme tapahtumalle mahdollisimman laadukkaan ja oikeanlaisen yleisön.
Yritysesittelyt ja asiakastapaamiset Network Cornerissa
Olemme tehneet verkostoitumisesta helppoa myös virtuaalisessa Alihankinnassa. Tarjoamme näytteilleasettajille ja tapahtuman osallistujille yksinkertaisen keinon tavata toisensa etäisyyksistä huolimatta. Verkostoituminen ja näytteilleasettajien yritysesittelyt löytyvät Network Cornerista, mikä toteutetaan vanhan tutun Brella-verkostoitumispalvelun avulla.